top of page
חיפוש

כוחם של שילובים קטלניים

עודכן: 28 בינו׳ 2021

כמה פעמים הסתכלת על הארון ולא באמת ידעת מה הולך עם מה? אולי הרגשת שנגמרו האופציות?

כמה פעמים הרגשת שאת רוצה להוסיף לעצמך קצת תעוזה אבל לא ידעת איך?

הנה כמה אופציות שבטוח ייתנו לך רעיונות.


שילוב צבעים

ה-א' - ב' של היכולת לייצר מראה מעניין, היא להשתמש בפאלטת צבעים עשירה. הרבה בנות חוששות מלעשות את זה, מפני שהן משוכנעות שתוך שנייה יראו ליצניות, מוגזמות או לחילופין שיש הרבה הרבה צבעים שהן פשוט לא יכולות לשים על עצמן (על זה נדבר בנפרד, אבל כבר עכשיו אקדים ואומר שהעניין הוא הגוון ולא הצבע). כך או כך, כדי להתחיל מומלץ קודם כל לבוא עם ראש פתוח, ולאחר מכן ממש להכיר את האופציות העומדות בפנייך שמושתתות על עקרונות עיצוב מתחומים רבים, וגם מהמדע והטבע.


כך לדוגמא ניתן לייצר אפקט דרמטי של צבעים מאותה משפחה (כמו צבעי אדמה- אדום, צהוב, כתום, חום), או מראה מונוכרומטי (גוונים שונים של אותו צבע- אפור בהיר, כהה, תכשיטים כסופים וכו') וגם, על ידי שילובים פחות צפויים כמו סגול וכחול שיכולים בהחלט להתחבר כשאחד מהם לדוגמא מאוד בהיר והשני כהה (אנחנו קוראות לשילוב הזה ליניארי, שכן על גלגל הצבעים הם חברים סמוכים).



שילוב הדפסים

אחד הדברים שאני הכי הרבה שומעת היא "אין סיכוי שהדברים האלה הולכים ביחד".

כמובן, שזה משתנה אחרי שמנסים, מתרגלים, וגם לא יזיק לקבל פידבק חיובי ולהסתכל על עצמנו בתמונות.

יש להן יכולת ולו לשנייה להציג דברים באופן אובייקטיבי.

אבל רגע... יש לשילובי הדפסים עקרונות מנחים.


1. הדפסים שחור לבן - מאפשרים למשלבת המתחילה לנטרל את "הרעש" שמוסיפים הצבעים, ולשלב בין שני פריטים שכל אחד לבדו הוא סולידי אבל ביחד יכול לצאת "וואו".


2. הדפסים גאומטריים - הסוד בהדפסים גאומטריים הוא שאחד מהם צריך להכיל את השני. כלומר, אחד עם אלמנטים קטנים ואחד עם גדולים כדי ליצור איזון. השתדלי להימנע ממשבצות עם משבצות, פסים עם פסים וכו'.


3. הדפסים מתכתבים - לדוגמא, מכנס פרחוני וחולצה עם פרח בודד גדול.


4. הדפסים ממשיכים - אם במקרה במקרה

מצאת בארון שני פריטים שההדפס שלהם ממש מזכיר אחד את השני, נסי לבדוק האם

הם יכולים לייצר אפקט של אאוטפיט אחד שכמו נועד ללכת ביחד.





שילוב בין בדים וסגנונות

הרבה פעמים השילוב בין שני סוגי בדים הוא זה שבעצם יאפשר לנו לשלב בין כמה סגנונות. הדוגמא הקלאסית היא שילוב של שמלה אלגנטית או אפילו לערב עם ג'קט ג'ינס, או ג'קט טוויד עם בגדי כותנה.

אבל! זה יכול ללכת לעוד כל כך הרבה כיוונים.

במבט חטוף ברחוב תוכלי למצוא הרבה נשים ונערות לובשות דמוי עור (שנמכר ברשתות הנפוצות) כחלק מהביגוד היומיומי, יחד עם סניקרס וטי-שרט. בעגה המקצועית אנחנו קוראות לזה "לשנמך" ו"לשדרג". גם למראה שלנו אפשר להוריד גירסה ולהעלות ;-) בהתאם לצורך של אותו היום.

הנה דוגמא נוספת לשינמוך עם חולצת תחרה שבהקשר אחר הייתה מאוד מהודרת, אבל יחד עם ג'ינס (ובריכה ;-) נראית הרבה יותר יומיומית.









תרשי לעצמך להרשות לעצמך

חלק מהפאן הוא להתנסות בדברים שראית אצל אחרות ותמיד אמרת "אצלי זה לא יעבוד".

תנסי להסתכל לכל מקום, על כל אישה שנקרית בדרכך (כן, גם בטלוויזיה, כולל סלבריטיז) ולנסות לאמץ לחיקך משהו קטן שאת אוהבת במראה שלה שאת יכולה לעשות לו אדפטציה עבורך.

דוגמא שאני אוהבת לתת ללקוחות היא השימוש באקססוריז בולטים, כגון שרשראות סטייטמנט וחגורות מותן. הרבה פעמים כשמישהי כבר עוטה על עצמה אחת כזו (אני!) זה מייצר מראה מאוד ספציפי ולעיתים דרמטי ומודגש, שנראה נכון רק בתנאים הספציפיים האלה ולא בהכרח לארון שלך וליום-יום שלך. אבל! אפשר לחלוטין לנסות לאמץ עם חגורות ושרשראות יותר עדינות ודקות שיתנו הדגשה לאיזור ואיזשהי תוספת צבע.


רוצה לדעת על עוד שילובים, דוגמאות ואיך את יכולה ליישם אצלך?

אני ממש פה בשבילך במרחק שיחת טלפון XOXO



12 צפיות0 תגובות
bottom of page