top of page
חיפוש

ששש... בואי נדבר רגע על הלבשה תחתונה

עודכן: 3 באוג׳ 2020

לכל אחת יש את הסגנון המועדף עליה בהלבשה תחתונה. לכל אחת יש גם סיבות לכך וכולן הגיוניות.

אז למה בעצם נדרש מאמר שלם כדי לדבר על הלבשה תחתונה? כי אני משוכנעת שבעולם החזיות והתחתונים יש מה לחדש לכל אחת כדי שמה שנמצא מ-ע-ל הוא זה שיראה סופר-דופר. אז הנה 5 נקודות מהותיות להתייחס אליהן בעולם של הלבשה תחתונה שאני ממליצה לנסות ולהפנות את תשומת הלב אליהן כבר מחר.

10 נקודות למחשבה ואיך מומלץ לפעול לגביהן


1. הלבשה תחתונה שלא מותאמת - מייצרת מראה של שדיים חצויים, ישבן חצוי, בטן חצויה וגב חצוי. ההתאמה משמעותית למראה הכללי כי עליה מתבססת הצללית של הגוף, כלומר זו "נקודת הפתיחה" שלנו עוד לפני הבגדים עצמם וכל דבר שנניח יצטרך להתמודד עם כך. מה צריך לעשות? קודם כל, ללכת לחנות שבאמת מאפשרת התאמה של החזיה כך שתהייה מחזיקה ואוספת מבחינת ההכוונה והייעוץ בחנות, וגם תכיל היצע שיתאים למה שאת אוהבת. אצל הרבה נשים זה עשוי לדרוש לבוא בראש פתוח לגלות על גזרות אחרות ומידות אחרות ממה שחשבנו שאנחנו.


רוצה לדעת על המלצות לחנויות טובות לקניית חזיה ? מוזמנת לפנות אלי!


2. תחתונים עם גומי - בהמשך לסעיף הקודם, לתחתונים עם גומי שמור סעיף משלהם. הגומי הרבה פעמים מגדיר את הצורה של הגוף, בעל כורחנו, מפני שהוא נצמד.


אז מה ניתן לעשות? לקנות מידה מעל מה שהיינו קונות, לשחק עם הגובה של התחתון ולבדוק אפשרות לגזרות עם גומי רך יותר. ובשורה התחתונה, לבדוק בחנות האם הבטן והישבן שלנו נראים שונה עם ובלי התחתון ולהחליט האם אנחנו אוהבות את המראה.


3. הלבשה תחתונה מתחת לביגוד בהיר - גם איתך הקפידו בחתונה על ההלבשה התחתונה? יש לכך סיבה! לבן מתחת ללבן, תחתון כהה מתחת לביגוד בהיר . מה קורה בעצם? בהלבשה לבנה ובהירה עם פיגמנט שאינו מרוכז יש שקיפות טבעית. כשאנחנו שמות מתחת לביגוד הזה הלבשה תחתונה כהה או בהירה מאוד, אנחנו מבליטות את ההלבשה התחתונה לעיתים שלא במכוון. הצבעים הבהירים מוארים מהשמש, ואילו הצבעים הכהים מייצרים קונטרסט בולט לבהירות.



מה לעשות? להחזיק בארון פריט אחד לפחות שהוא בצבע גוף ויכול לשמש אותנו במקרים בהם אנחנו רוצות טשטוש מוחלט של ההלבשה התחתונה.



4. צורת תחתון בולטת מבעד לבגד - לא כולן אוהבות להוציא את הפרטיות החוצה, ולא כולן רוצות שידעו בדיוק איפה כל קו נמצא על הישבן. אז למה בכל זאת זה קורה? בגדים נצמדים שהם מבדים נמתחים ומדגישים את הצורה, בגדים שקופים (על זה דיברנו בנקודת הקודמת) וגם התפרים של ההלבשה התחתונה עצמה. כמובן שזה תקף גם לחזיות, אך איתן הפיתרון המשמעותי הוא גוזיה ואילו בתחתונים יש לנו יותר אופציות.


מה לעשות? להסתכל מאחור איך הבד נופל על הגוף , לשקול תחתונים ללא תפר.



5. גיזרת התחתון או החזייה - גם בחזיות וגם בתחתונים יש המון גיזרות שונות שיכולות להשפיע כמה נוח לנו, כיף לנו וכמה אנחנו אוהבות את המראה הסופי. שנאמר , "את הכי יפה כשנוח לך". כך לדוגמא, מידת חזיה זהה מבחינת היקף וקאפ יכולה להיראות שונה לחלוטין בגזרות שונות. חזיות לרוב בהקשר הזה נבדלות בגודל המחשוף, גובה המשולשים , האלמנט המחזק (ברזל או רצועת בד), עם ריפוד וללא ריפוד ומראה השד הסופי (זוכרות את הסיקסטיז עם המראה השפיצי?).


מה לעשות? לא לקחת כמובן מאליו רק את מה שאחנו מכירות אלא לנסות ובאמת לבחון מה אנחנו אוהבות ומה הכי משרת אותנו במהלך היום.



6. כתפיות חזייה בולטות - גופיית קולר, סטרפלס, גופיות עם מבנה איקס ועוד ועוד. הצורה שלהן "נשברת" כשאנחנו שמות חזייה במבנה ספגטי, ולעיתים רבות הכתפיות גם הדוקות ונצמדות ומייצרות מראה של כתפיים חצויות.


מה לעשות? לדאוג שיהיה לך מלאי של חזיות עם צורת כתפיות משתנה , שתוכלי להתאים לפי הבגד . קיימת אופציה של כתפיות סיליקון אבל לרוב היא לא עושה את העבודה, לא נעימה על הגוף ועדיין גם מאוד בולטת. לגבי כתפיות שחוצות את הכתף, מומלץ בעיקר להיות מודעות לכך מול המראה, לראות אם קיימת אופציה לשנות את מיקום הכתפייה או הבגד כך שנוכל לטשטש את הפס החוֹצה.



7. הלבשה תחתונה "מזיעה" - הרבה נשים בוחרות לקנות הלבשה תחתונה יפה שלעיתים אינה מבד נושם. קחי בחשבון שאם את נוטה להזיע או מסתובבת הרבה במקומות ואיזורים חמים , הדבר בהחלט ישפיע על תחושת הנעימות מתחת שגם עשויה להתגלות כלפי חוץ.


מה לעשות? אם מדובר ביום ספציפי, נסי לשקול הלבשה תחתונה נושמת ואפילו ספורטיבית. קיימות היום גם בחנויות הספורט מצד אחד וגם בחנויות ההלבשה התחתונה מצד שני - הרבה אלטרנטיבות לחזיות גם אלגנטיות וגם יותר ספורטיביות.



8. גובה החזה בחזייה - כשאנחנו מדברות על הלבשה תחתונה, אנחנו מדברות גם על העדפות אישיות של כל אחת. עם זאת, יש איזשהו קונצנזוס סביב מה שאנו מצפות ומצפים לראות וזה חזה עומד ומזדקר. אז נכון, ייתכן ומדובר בתפיסה מיושנת , אבל אם בכל זאת תרצי לדעת איך לוודא שמיקום החזה שלך עומד בקריטריון הזה...

מה לעשות? במהלך המדידה העבירי אצבע מנקודת קצה החזה לרוחב (לא בהכרח הפיטמה) ובידקי האם נקודה זו מסתיימת בצדה השני באמצע הזרוע. אם הנקודה נמוכה יותר - שקלי למדוד חזייה אחרת, להדק הכתפיות וכו'.


9. הלבשה תחתונה שרואים במכוון - רלוונטי לרוב בעיקר לפלג הגוף העליון. מה קורה לנו הרבה פעמים? אנחנו משתמשות באיזשהי גופיית בסיס כדי להסתיר מחשוף בצד, או שאנחנו הולכות עם איזשהו בגד שקוף שהחזייה בולטת מתחתיו, א-ב-ל הרבה פעמים אנחנו בוחרות דווקא ביום הזה הלבשה תחתונה שהיא מאוד PLAIN או במילים אחרות, לא משתתפת באאופיט הכולל ולא מתכתבת איתו.


מה לעשות? לשקול מנעד של הלבשה תחתונה שמכיל תחרות וצבעים שונים שהם לא רק צבעי בסיס.



10. חולצות שמייצרות "חור" של נפילת בד בין שד ימין לשד שמאל - המצב הקלאסי בו זה קורה הוא כשהחולצה היא גבוהה , כלומר ללא מחשוף, כך שכל נפילת הבד מתרחשת מעל החזה וכשמדובר גם בבד נמתח ונופל אדרבא. המראה הזה בולט עוד יותר כשאנחנו הולכות עם תיקי צד שלרוב מוצאים את דרכם בדיוק בין השדיים.


מה לעשות? לנסות לתכנן ולו רק ליום הספציפי הזה ללכת עם גוזיה או גופיית בסיס מעל החזייה ש"תחבר" בין השדיים ותייצר מראה של חזה אחיד ולא נודד.


60 צפיות0 תגובות
bottom of page